Od 2 do 27 listopada 2015 roku zostanie przeprowadzony NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE ODPADÓW I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST. Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Jabłonna.
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż Zarząd Województwa Lubelskiego zawarł z Centrum Projektów Polska Cyfrowa (Instytucja pośrednicząca) aneks do umowy w sprawie realizacji Projektu pn. „Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego...”, który przedłuża realizacje projektu o kolejne 6 miesięcy tj. do 31.12.2016 r.
Daje to możliwość przeprowadzenia w roku przyszłym pełnej realizacji prac polegających na usuwaniu odpadów i wyrobów zawierających azbest na terenie całego województwa lubelskiego z terminem realizacji do końca września 2016.
W związku z powyższym: w dniach od 2 do 27 listopada 2015 roku zostanie przeprowadzony
Wniosek do pobrania:
Załącznik Nr 2 - WNIOSEK (osoba fizyczna i wspolnota mieszkaniowa)