Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy oraz przewodniczących stałych komisji Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Podjęcie uchwał:
w sprawie regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłonna,
w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty,
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy,
w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi ,
w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonna,
w sprawie zamin w budżecie na 2016 rok,
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
7. Przyjęcie protokołu z XVIII i XIX sesji
8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
9. Sprawy bieżące.
10. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Roman Dąbek