Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy oraz przewodniczących stałych komisji Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Informacja nt. działalności służby zdrowia na terenie Gminy Jabłonna.
7. Informacja Wójta Gminy nt. bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Jabłonna.
8. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Jabłonna z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2016.
9. Podjęcie uchwał:
w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Jabłonna,
w sprawie zmiany uchwały VI/35/2015 Rady Gminy Jabłonna z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli,
w sprawie zatwierdzenia taryf za odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Jabłonna,
w sprawie określenia wysokości stawek i opłat za usunięcie drzew i krzewów,
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu z dotychczasowym najemcą,
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu z dotychczasowym najemcą,
w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie części nieruchomości położonej w Chmielu Pierwszym,
w sprawie zmian w budżecie na 2017 r.,
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
10. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
12. Sprawy bieżące.
13. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Roman Dąbek