Konsultacje przeprowadzane są celem poznania opinii organizacji pozarządowych, których określony w statucie obszar działania obejmuje teren gminy Jabłonna, w zakresie projektu uchwały, o którym mowa w §1.
Formą konsultacji jest:
1) złożenie w formie elektronicznej opinii co do treści projektu uchwały, o której mowa w §1,
2) złożenie w formie papierowej opinii co do treści projektu uchwały, o której mowa w §1,
Opinie co do treści projektu uchwały, o której mowa w §1 przesyłane są:
1) w formie elektronicznej na adres e-mail: h.bryda@jablonna.lubelskie.pl,
2) w formie papierowej na adres Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek.
Konsultacje polegają na wyrażeniu opinii lub wniesieniu uwag do treści projektu uchwały wymienionego w §1.
Zasięg terytorialny konsultacji obejmie organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, których określony w statucie obszar działania obejmuje teren gminy Jabłonna.
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od dnia 7 marca 2024 r. do dnia 14 marca 2024 r.
Warunkiem udziału organizacji pozarządowej i podmiotów w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w konsultacjach jest podanie nazwy organizacji i jej danych rejestrowych (adresowych) oraz imienia i nazwiska osoby zgłaszającej opinie i uwagi co do treści konsultowanego dokumentu.
Opinie i uwagi organizacji nie zawierające danych, o których mowa w §6 lub złożone po upływie terminu zakończenia konsultacji, nie będą uwzględniane w toku procedury legislacyjnej nad konsultowanymi projektami, o których mowa w §1.
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie konsultacji, udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie opinii jest Pan Hubert Bryda – pracownik Urzędu Gminy Jabłonna.