Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Jabłonna w roku szkolnym 2018/2019.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy na temat oświadczeń majątkowych złożonych przez Radnych Gminy Jabłonna w ciągu 30 dni od dnia złożenia ślubowania i za 2018 r.
- Informacja Wójta Gminy Jabłonna na temat oświadczeń majątkowych złożonych przez osoby zobowiązane do ich złożenia za rok 2018.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/157/2016 Rady Gminy Jabłonna z dnia 25 października 2016 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej jednostek budżetowych Gminy Jabłonna,
- w sprawie zmiany statutu Gminy Jabłonna,
- w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych Gminy Jabłonna,
- w sprawie zasad obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Jabłonna służebnościami gruntowymi i przesyłu,
- w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2020 rok,
- w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Jabłonna na 2020 rok,
- w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Jabłonna na rok 2020,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2019,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Mariusz Mielnik