Interesanci mogą składać wnioski oraz korespondencję w skrzynce podawczej przed budynkiem UG, drogą pocztową i mailową, za pośrednictwem ePUAP.
Wniosek o wydanie dowodu osobistego, odpisu aktu małżeństwa, aktu zgonu, aktu urodzenia, a także wnioski meldunkowe można złożyć za pośrednictwem strony
https://obywatel.gov.pl/ lub osobiście po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
Sprawy pilne można zgłaszać telefonicznie - 81 56 105 70
Konieczne wizyty w urzędzie należy umawiać ze stosownym wyprzedzeniem.
Prosimy także mieszkańców o stosowanie się do zaleceń władz i ograniczenie kontaktów oraz zbiorowego gromadzenia się w miejscach publicznych. Wszystkie powyższe działania podejmujemy w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, który obecnie stanowi dla nas wszystkich ogromne zagrożenie. Troszczmy się o siebie, swoich bliskich oraz członków rodziny!
Pisma, wnioski, podania i inne można składać:
- tradycyjną drogą pocztową za pośrednictwem Poczty Polskiej;
- do skrzynki podawczej umieszczonej w wiatrołapie wejścia głównego do Urzędu;
- drogą elektroniczną na e-mail: gmina@jablonna.lubelskie.pl
- przy wykorzystaniu platformy ePUAP;
– oryginały dokumentów musza być dostarczone do czasu upływu terminu na załatwienie sprawy.