W tych godzinach również będzie otwarty Punkt Obsługi Klienta oraz Kasa.
Jednocześnie we wtorki oraz w pozostałe dni tygodnia inne wydziały będą pracowały w godzinach 7.30 – 15.30
W związku z powyższym czas pracy Starostwa w poszczególnych dniach tygodnia przedstawia się następująco:
Jesteśmy przekonani, że ta zmiana ułatwi mieszkańcom powiatu załatwianie spraw w naszym urzędzie. Dzięki wprowadzonej zmianie będą mogli „przed pracą” czy „po pracy” m.in. złożyć wniosek, niezbędne dokumenty, odebrać decyzję, prawo jazdy czy dowód rejestracyjny, a także uzyskać informację nt rozpatrywanej sprawy.
Przypominamy również, że wiele spraw administracyjnych załatwić można drogą elektroniczną, z każdego miejsca, przez całą dobę. W tym celu założyć należy konto na ePUAP (elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej), potwierdzić je profilem zaufanym, czyli bezpłatnym podpisem elektronicznym, służącym do uwierzytelniania obywateli w systemie e-administracji. Platforma zapewnia szereg korzyści: nie trzeba odwiedzać urzędu, stać w kolejce ani podawać wielokrotnie tych samych danych, sam profil zaufany natomiast zastępuje w kontaktach z administracją podpis odręczny. Użytkownik loguje się na stronie www.epuap.gov.pl, wybiera sprawę, jaką chce załatwić, wypełnia wniosek, podpisuje go profilem zaufanym i następnie przesyła do urzędu.
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z naszej poczty elektronicznej uruchomionej specjalnie dla naszych klientów pok@powiat.lublin.pl, gdzie można zgłaszać swoje propozycje na dalsze usprawnianie pracy naszego urzędu.