Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Przedstawienie sprawozdań za 2024 r. i zatwierdzenie planów pracy na 2025 r.:
- Komisji Rewizyjnej,
- Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Lokalnego,
- Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- Komisji Budownictwa i Infrastruktury,
- Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych,
- Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
- Sprawozdanie z działalności Rady Gminy Jabłonna za 2024 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Skrzynicach,
- w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Jabłonna na 2025 rok,
- w sprawie zmiany Uchwały Nr LII/405/2023 Rady Gminy Jabłonna z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Programu współpracy Gminy Jabłonna z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na lata 2024-2026,
- w sprawie udzielenia przez Gminę Jabłonna pomocy finansowej Powiatowi Lubelskiemu,
- w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przez Gminę Jabłonna zadania własnego Powiatu Lubelskiego polegającego na zarządzaniu publiczną drogą powiatową Nr 2272L Lublin – Głusk – Skrzynice – Chmiel – Krzczonów – Sobieska Wola – dr. woj. 837 w zakresie pełnienia funkcji inwestora dla zadania pn.: „Budowa bezpiecznej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie gminy Jabłonna”,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2025,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Gminy Jabłonna z dnia 19.12.2024 r.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy bieżące
- Zamknięcie obrad.
Kamil Skałecki
Przewodniczący Rady Gminy