Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Przedstawienie sprawozdań za 2023 r. i zatwierdzenie planów pracy na 2024 r.:
- Komisji Rewizyjnej,
- Komisji Bydżetu, Finansów i Rozwoju Lokalnego,
- Komisji rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- Komisji Budownictwa i Infrastruktury,
- Komisji Oświaty, Kultury, Sopru i Spraw Społecznych,
- Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
- Sprawozdanie z działalności Rady Gminy Jabłonna za 2023 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Jabłonna na 2024 rok,
- w sprawie uchwalenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jabłonna,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości z dotychczasowym Najemcą na okres do 3 lat,
- w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w obrębie geodezyjnym Tuszów,
- w sprawie powołania opiekuna Młodzieżowej Rady Gminy Jabłonna II kadencji na lata 2024-2026,
- w sprawie udzielenia przez Gminę Jabłonna pomocy finansowej Powiatowi Lubelskiemu,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2024,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Mariusz Mielnik
Przewodniczący Rady Gminy