Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy oraz przewodniczących stałych komisji Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Jabłonna w roku szkolnym 2016/2017.
7. Informacja Wójta i Przewodniczącego Rady Gminy dot. złożonych oświadczeń majątkowych za 2016 r.
8. Podjęcie uchwał:
w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. St. Konarskiego w Jabłonnie w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. St. Konarskiego w Jabłonnie,
w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Piotrkowie w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Piotrkowie,
w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Czerniejowie w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Czerniejowie,
w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Tuszowie w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Tuszowie,
w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Skrzynicach w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Skrzynicach,
w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Jabłonna z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok,
w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej utworzenia i prowadzenia ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt,
w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2018 r.,
w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Gminy Jabłonna na rok 2018,
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Jabłonna na rok 2018,
w sprawie zmian w budżecie na rok 2017,
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
9. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
11. Sprawy bieżące.
12. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Roman Dąbek