Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy oraz przewodniczących stałych komisji Rady o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Podjęcie uchwał:
- w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Jabłonna na 2018 rok”,
- w sprawie wprowadzenia zwolnień od podatku rolnego,
- w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w obrębie geodezyjnym Piotrków Pierwszy,
- w sprawie rozpatrzenia skargi na Radnego Rady Gminy Jabłonna,
- w sprawie rozpatrzenia skargi dotyczącej działalności Wójta Gminy Jabłonna
i podległych jej pracowników w sprawie nie utwardzenia drogi, - w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania tych napojów na terenie Gminy Jabłonna,
- w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Jabłonna,
- w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć
pedagoga szkolnego, psychologa, logopedy, doradcy zawodowego i terapeuty pedagogicznego, - w sprawie ustalenia na 2018 rok maksymalnej kwoty dofinansowania opłat
za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i formy kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane, - w sprawie podziału Gminy Jabłonna na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym,
- w sprawie podziału Gminy Jabłonna na stałe obwody głosowania i ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
- w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia inkaso,
- w sprawie ustanowienia zasad przyznawania diet sołtysom,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2018,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
7. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
9. Sprawy bieżące.
10. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Roman Dąbek