Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Informacja Starosty Lubelskiego o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych
z modernizacją ewidencji gruntów i budynków na terenie Gminy Jabłonna. - Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Jabłonna z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
w 2018 r. - Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Jabłonna,
- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Jabłonna na lata 2019-2022,
- w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Jabłonna oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości
z dotychczasowym Dzierżawcą, - w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Jabłonna,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2019,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy bieżące.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
Mariusz Mielnik