Karta informacyjna
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, pokój nr 3, tel. 81 5610 577.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- formularz zgłoszenia pobytu czasowego
3. Dokumenty do wglądu:
- jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować — jeden z dokumentów na przykład:
- umowa cywilnoprawna, na przykład umowa najmu,
- odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej,
- decyzja administracyjna,
- orzeczenie sądu, - jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz też innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować — osoba, która ma tytuł prawny do mieszkania, musi się podpisać i potwierdzić twój pobyt na formularzu zgłoszenia pobytu. Dokument, który potwierdzi jej tytuł prawny do mieszkania, pokaż w urzędzie,
4. Termin załatwienia sprawy:
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
- po zameldowaniu otrzymuje się zaświadczenie o zameldowaniu które jest ważne do czasu następnego przemeldowania
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Zameldowanie na pobyt czasowy, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [138.57 KB]
Zgłoszenie pobytu czasowego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [156.75 KB]
Wzór pełnomocnictwa, plik: Rozszerzenie: odt, Rozmiar: [12.77 KB]