Karta informacyjna
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, pokój nr 3, tel. 81 5610 577.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- formularz wniosku o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
- kserokopia dokumentu potwierdzającego własność lokalu
- inne dokumenty na poparcie wniosku
3. Dokumenty do wglądu:
4. Termin załatwienia sprawy:
- w ciągu 30 dni a w przypadku sprawy skomplikowanej w ciągu 2 miesięcy
5. Opłaty:
- 10 zł za wydanie decyzji administracyjnej
6. Tryb odwołania:
- od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Jabłonna w terminie 14 dni od daty jej doręczenia
7. Uwagi:
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [132.88 KB]
Wniosek o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [94.76 KB]
Wniosek o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [13.90 KB]