Karta informacyjna
Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 32, tel. 81 561 00 12.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa/krzewu.
- Mapa z jednoznacznie zaznaczoną lokalizują na nieruchomości drzewo/krzew objętego wnioskiem
3. Dokumenty do wglądu:
- Dokument potwierdzający własność nieruchomości w przypadku braku wprowadzonych zmian w ewidencji gruntów i budynków
4. Termin załatwienia sprawy:
- Nie później niż 21 dni od daty złożenia kompletnego wniosku dokonywane są oględziny w cel potwierdzenia gatunków drzew i krzewów wraz z ich wymiarami.
- W terminie 14 dni od dnia oględzin Wójt może, w drodze decyzji administracyjnej, wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie.
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. 8 Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [142.98 KB]
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa/krzewu, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [16.88 KB]
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa/krzewu, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [94.40 KB]