Karta informacyjna
Formularz reklamacyjny i protokół wykonania naprawy instalacji solarnych/kotłów na biomasę – edycja 2018
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 31, tel. 81 440 90 37.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Protokół reklamacji i wykonania naprawy instalacji (formularz do pobrania w urzędzie gminy lub ze strony internetowej)
3. Dokumenty do wglądu:
- dokumentacja fotograficzna awarii np. miejsce wycieku, pęknięcie zbiornika, uszkodzenie panela słonecznego lub sterownika itp.
4. Termin załatwienia sprawy:
5. Opłaty:
- nieuzasadnione wezwania serwisu oraz usuwanie usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania instalacji solarnej będzie wykonywane odpłatnie.
- Opłata skarbowa: brak
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
9. Podstawa prawna:
- Zapisy umowy o dofinansowanie – Wykonawca firma FLEXI POWER GROUP SP. Z O.O zapewnia 5 letni serwis gwarancyjny instalacji solarnych/kotłów na biomasę
10. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. I Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Formularz reklamacyjny i protokół wykonania naprawy instalacji solarnych/kotłów na biomasę – edycja 2018, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [172.99 KB]
Protokół reklamacji i wykonania naprawy instalacji, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [101.00 KB]
Protokół reklamacji i wykonania naprawy instalacji, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [36.00 KB]