Karta informacyjna
Ustalenie opłaty planistycznej
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 32, tel. 81 56 10 012.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Wniosek o ustalenie wysokości opłaty planistycznej przed zbyciem nieruchomości wraz z dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do nieruchomości
3. Dokumenty do wglądu:
4. Termin załatwienia sprawy:
- w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy).
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
- Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie za pośrednictwem Wójta Gminy Jabłonna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
7. Uwagi:
- W przypadku braku wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. I Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - ustalenie opłaty planistycznej, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [135.06 KB]
Wniosek o ustalenie opłaty planistycznej, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [98.55 KB]
Wniosek o ustalenie opłaty planistycznej, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [18.15 KB]