Karta informacyjna
Wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, pokój nr 3, tel. 81 5610 577.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- formularz wniosku o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności
3. Dokumenty do wglądu:
4. Termin załatwienia sprawy:
5. Opłaty:
- 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia.
- 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [135.72 KB]
Druk wniosku o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [108.26 KB]
Druk wniosku o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [13.84 KB]