Karta informacyjna
Wniosek o zapewnienie dostępności
1. Sprawę załatwisz w:
- Koordynator do spraw dostępności, pokój nr 25, tel. 81 561 05 70.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Wniosek o zapewnienie dostępności
3. Dokumenty do wglądu:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- dokumentacja potwierdzającą wyniki sportowe (kserokopia)
- program szkolenia sportowego na dany rok kalendarzowy
4. Termin załatwienia sprawy:
- w ciągu 14 dni,
- jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w terminie 14 dni, Urząd gminy Jabłonna niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
8. Podstawa prawna:
- art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. 8 Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Wniosek o zapewnienie dostępności, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [144.18 KB]
Wniosek o zapewnienie dostępności, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [152.53 KB]
Wniosek o zapewnienie dostępności, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [17.68 KB]