Karta informacyjna
Nadanie numeru porządkowego
1. Sprawę załatwisz w:
- Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 32, tel. 81 561 00 12.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
- Kopia mapy z zaznaczonym budynkiem wnioskowanym do nadania numeru porządkowego nieruchomości.
3. Dokumenty do wglądu:
4. Termin załatwienia sprawy:
- w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy).
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
- w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o nadaniu nr adresowego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
7. Uwagi:
8. Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. 8 Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Nadanie numeru porządkowego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [144.55 KB]
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [107.76 KB]
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [14.33 KB]