Osoby, które zakwalifikowane zostały do projektu w najbliższych dniach otrzymają pismo określające kwotę do wpłaty I raty kosztów stanowiących wkład własny mieszkańca za poszczególne urządzenia w terminie do 30.06.2017 r. Wysokość wpłaty będzie uzależniona od ilości zaprojektowanych paneli słonecznych w przypadku kolektorów słonecznych, wpłata za piec na biomasę nie będzie uzależniona od mocy kotła i wyniesie:
Wraz z pismem przekazane zostaną dowody wpłaty, które są już częściowo wypełnione. Należy je tylko uzupełnić o imię i nazwisko wpłacającego, zgodnie z umową użyczenia oraz nr umowy użyczenia.
Informujemy, że RBS w Bychawie Oddział w Jabłonnie nie pobiera prowizji od niniejszej wpłaty. Osoby, które będą dokonywały płatności przez Internet powinny wpisać dane z załączonego dowodu wpłaty.
Określenie wysokość II raty wpłaty nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego i ofert wybranych wykonawców i będzie rozliczone na zakończenie realizacji projektu.
Umowy na poszczególne rodzaje instalacji będą podpisywane od dnia 29.05.2017 r. do 30.06. 2017 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22 (parter byłego budynku posterunku policji) w poniedziałek – piątek w godz. 07:30 – 15:30 oraz we wtorek w godz. 9:00 – 17:00, za okazaniem potwierdzenia wpłaty I raty na wyżej wymieniony rachunek.
Brak potwierdzenia będzie skutkować niepodpisaniem umowy i wykluczeniem z projektu.
Osobami do kontaktu w powyższej sprawie są Pani Agnieszka Wójtowicz oraz Pan Michał Romanowski, tel. 81 561 05 81.