Karta informacyjna
Zgłoszenie zgonu
1. Sprawę załatwisz w:
- Urząd Stanu Cywilnego, pokój nr 2, tel. 81 440 90 41.
2. Dokumenty i załączniki wymagane do złożenia:
- Karta zgonu stwierdzająca zgon i jego przyczynę, wydana przez lekarza.
- Dowód osobisty osoby zmarłej.
3. Dokumenty do wglądu:
- Dokument tożsamości zgłaszającego zgon.
4. Termin załatwienia sprawy:
5. Opłaty:
6. Tryb odwołania:
7. Uwagi:
- Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia sporządzenia karty zgonu w USC właściwym ze względu na miejsce zgonu,
- Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
- Do zgłoszenia zgonu obowiązani są w kolejności: małżonek lub dzieci zmarłego, najbliżsi krewni lub powinowaci, pełnomocnik rodziny.
8. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jabłonna jest Wójt Gminy Jabłonna z siedzibą Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, o których mowa w pkt. 8 Karty Informacyjnej. Dane będą przetwarzane w celu określonym w nazwie sprawy na początku niniejszej Karty Informacyjnej. Informujemy jednocześnie, że każdy właściciel danych ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
Karta informacyjna - Zgłoszenie zgonu, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [140.43 KB]