Procedura zgłaszania usterek i reklamacji dotyczących instalacji solarnych zamontowanych przez firmę FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp.K. na posesjach w Gminie Jabłonna w ramach projektu "Odnawialne źródła energii na terenie gminy Jabłonna – kolektory słoneczne i kotły na biomasę"
Uczestnicy projektu mają zapewniony serwis gwarancyjny przez okres 5 lat trwałości projektu. Firmą, która świadczy usługi serwisu jest FlexiPower Group Sp. Z o.o. Sp.K. Jest to jedyna firma, która może u Państwa wykonywać naprawy gwarancyjne.
W związku z powyższym w przypadku pojawienia się awarii kolektorów słonecznych lub kotłów na biomasę należy zgłosić do Urzędu Gminy informację o powstałej usterce na formularzu Protokół reklamacji i wykonania naprawy instalacji (formularz do pobrania w urzędzie gminy lub ze strony internetowej)
Uzupełniony formularz powinien zawierać informacje, które pozwolą na wstępne ustalenie miejsca i rodzaju usterki. W związku z tym należy podać co najmniej następujące informacje:
Wypełniony Protokół reklamacji i wykonania naprawy instalacji w formie skanu z własnoręcznym podpisem należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@jablonna.lubelskie.pl lub osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22. Przyjęte zgłoszenia reklamacyjne przekazywane będą bezpośrednio do działu serwisowego firmy FlexiPower Group Sp z o.o.
Uwaga: Nieuzasadnione wezwania serwisu oraz usuwanie usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania instalacji solarnej będą wykonywane odpłatnie.
W przypadku nie usunięcia usterki w terminie 7 dni prosimy o kontakt